models and mortals

Jag kom på en sak nyss, precis efter månadens sammanbrott. En våg av aggressioner sköljde över mig, jag började skrika tills rösten svek mig och slå på saker tills de gick isönder. Tur att det inte blev min dator denna gången. Har redan förstört två tangentbord p.g.a trubbel med fästmannen. Idag blev det böckerna som fick ta några smällar och en kruka gick i golvet. Är det normalt att bli så arg någon gång i månaden eller är det fel på mig? Blir faktiskt lite rädd för mig själv ibland. Under samtalet med han, bjöd han mig på fest hos Malin, någonstans mellan "den smutsiga horan" och "varför är du så jävla dum i huvudet?!". Vet inte riktigt hur det blir eftersom jag har varit matt och trött (HUVUDVÄRK!!) de senaste dagarna. Men det hade varit roligt och extremt skönt att komma bort från Hässleholm och all tumult kring festivalen. Ska gå och lägga mig nu, kolla något avsnitt av SATC. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Hoppas du får en skön lördag!

Må gott!

2008-08-09 @ 12:25:53
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0