the power of female sex

Sista dagen på ett 4½ månaders långt sommarlov och det har varit en bra dag. Vaknade precis innan jag skulle upp till Trafik Teamet och där fick jag goda nyheter. Efter en 40 minuters lång körlektion berättade Christel att det var bara en sak till som jag måste tänka på sen har jag i princip körkortet i min hand. Det är speglarna som jag måste tänka på att kolla mer i. Ingenting annat kunde hon klaga på! När jag hade tagit min cykel och var på väg hem kom och tänka på min packning till Turkiet, att den inte innehöll så värst många fest-klänningar. Jag trodde faktiskt att det var mer rea i stan än vad det var, men jag klagar inte. Hittade den snyggaste klänningen ever inne på Vero Moda för endast 299kr. Jag tog den utan att ens blinka! Stack inom Bra skor också, där det var riktigt stor rea. Hittade tre par skor som jag köpte också. Allt detta (klänningen + alla skorna) gick bara på 750kr. Det gjorde min dag!

Annars hade det varit en ganska så tråkig dag med regn som gör en sjukt deprimerad. Var är sommarvädret? Längtar verkligen till Turkiet nu. Bara en vecka kvar nu! ♥ & imorgon startar skolan, spännande! Nu ska jag lägga mig, godnatt.

Erick Right - Strip Club (Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0